Terminál hibabejelentés - iqom

Terminál hibabejelentés

Sajnos előfordulhat, hogy a terminálod meghibásodik. Ebben az esetben kérjük, töltsd ki ezt az adatlapot és a lehető leghamarabb keresni fogunk a hiba elhárításának lehetőségeivel kapcsolatban. Az adatlap végén kattints az Elküld gombra. Ezt követően megerősítő e-mailt fogsz kapni, hogy a bejelentésed beérkezett hozzánk, ha esetleg nem találod, ellenőrizd a SPAM mappát is. Azon leszünk, hogy a problémára mielőbb megoldást találjunk!

Eszközhiba bejelentő adatlap


[Mi az a Raiffeisen-es myPOS fiók? Egy olyan egyedi myPOS fiók, amit össze tudsz kötni a Raiffeisen Banknál vezetett vállalkozói számláddal, így automatikusan és díjmentesen átvezetésre kerülnek a pénzegyenlegek (T+1nap)]

[Az eszköz sorozatszámát jellemzően a terminál hátulján lévő matricán SN (Serial number) kezdő betűkkel találod. Pro terminál esetén pedig az akkumulátor alatt.]



[A csereeszköz kiszállítása díjköteles, melynek díját megtalálod a honlapunkon, azon belül is az oldal alján Dokumentumok - Általános szolgáltatási díjak menüpontban]

[Maximális fájlméret: 10MB]
[Itt tudsz képet vagy egy rövid videót csatolni a hibáról.]